niedziela, 23 lutego 2014

Prolog


         Hejka! 
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam prologu, po prostu zapomniałam, ale wywiązuję się z obietnic.
Zdjęcia postaci spróbuję dodać w tygodniu. Miłej lektury

 Prolog

W dawnych czasach, gdy Taris było zaledwie stuletnim państwem, mówiono, że świat stworzyła kobieta o niezwykłej mocy. Nazywała się ona Ireth . Powstała także przepowiednia. Mówiła ona, o  przyszłości w której miastu zagrozi Mrok. Pojawi się wtedy dziecko o mocy odziedziczonej od samej stworzycielki i to ono ocali Taris. Lecz z biegiem lat miasto rosło w potęgę, bez wojen i wrogów. Zapomniano o stworzycielce i  przepowiedni. Działo by się tak dalej aż do dnia, w którym słońce stało się czarne. Niespodziewanie utopię zaatakował wróg. Panował wtedy król Alador i królowa Amanda. Mieli oni pięcioletnią córeczkę Elise. Królowa wiedziała o tajnym portalu do świata zwanego Ziemią. Choć wroga dało się odeprzeć królowa oddała życie za córeczkę ,której nigdy nie odnaleziono. Portal przeniósł ją do ziemskiego sierocińca, 
w którym wychowywała się do 16 roku życia…

~ Elise ~
PS To tak ode mnie,  Furt- prolog krótki, ale mam nadzieję, że się spodoba ;)

4 komentarze:

  1. BARDZO SIĘ SPODOBAŁ :) Coś czuję, ze niezła akcja z tego wyniknie :3 piszcie dalej, życze weny i pozdrawiam moją stałą czytelniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zaczyna ;)
    Idę przeczytać rozdział :P

    http://szkolaastridlilo.blogspot.com
    http://magicznaprzystanblogowelfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście krótki, ale nie mam pretensji, bo mój prolog też jest podobnej długości ;d Ciekawe to jest i postaram się przeczytać rozdział, kiedy tylko znajdę na to czas, a tymczasem zapraszam do mnie ;)
    http://akademia-zagubionych-dusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, czy możesz zmienić kolor czcionki bądź tło? - zlewają się i ciężko przez to się czyta. Z wielkością liter może sobie poradzę :)) Czekam - dzięki - pędzę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń